duminică, 19 august 2012

De bucurie!!! ... Mi-a murit la in---re!



Un titlu porcos …!? NU! Doar dovada că eu nu sunt un intelectual!
            Însă, doar acest algoritm verbal reflectă realitatea psihică după ce am văzut emisiunea la TVRi pe data de 19 august 2012. A scăpat un om simplu şi curat pe sticla tvr-ului! Şi am văzut asta la TVR! Şi mai completez că am apucat să văd asta, fiind plecat de aproape un an din România oamenilor inutili (şi aici să fiu clar – fac referire la politicianul român: minicinos, hoţ, curvar şi beţiv – pentru că după 1989 s-a dezvoltat o întreagă clasă socială care coordonează hoţia, injustiţia, non-valoarea, prostia, miniciuna … o clasă care în fapt este inutilă pentru că nu a dezvoltat nimic în România).
            Despre ce este vorba:
            - aici http://proful-online.blogspot.com/ am descoperit că există un reper mare pentru români, iar  Irina Szasz cea care a făcut emisiunea “Persona non grata”(emisiunea se regăseşte şi aici http://mate-online-pentru-toti.blogspot.fr/2012/01/proful-online-ioan-ursu-persona-non.html ), a reuşit să îmi arate pentru prima dată la TVR o realitate clară, simplă. Fără ascunzişuri! Respect!
            Epopeea unui om care nu acceptă decăderea pe care o impun samsarii asupra viitorului românesc (şi spun samsari negustorilor care ne vând tot, inclusiv pe noi – vitele jugului românesc).
            Mi-a uns sufletul tot ce a spus proful în reportajul doamnei Irina Szasz! Şi am apucat să mă gândesc că totuşi tvr-ul nu este atât de inutil, pentru că nu văd doar muzică fără mesaj, sau din seria „descalecă de pe măgăruş” ….
            Un profesor interesat de materia sa, dar şi de viitorul copiilor care intră pe uşa clasei!
            Şi nu mi-am închipuit că există miniştri ai învăţământului românesc care îl consideră inutil pe acest om. Inclusiv marga (nu îşi mai merită majuscula) pe care l-am crezut dedicat României … Nişte inutili! Care de altfel merită pedeapsa capitală asupra numelui pentru prostia fără seamăn, pe care o posedă (nu mai este necesar de „quod erat demonstrandum”). Să dispară în secunda unu din poziţiile pe care le ocupă în societatea actuală, şi să treacă la transhumanţă ovină, prin munţi, pe undeva pe unde omul să nu-i mai vadă!
            O dovadă mai mare nu există!?
            Vorbesc de un profesor de matematică care nu predă în instituţia românească numită şcoală!
            În ţara în care se asfaltează de miliarde euro autostrăzi care nu există, indiferent de ce preşedinte vorbim, există un om care îmi răzbună orgoliul de român! Există cineva domnule! Chiar este Cineva!
            Au defrişat prea mult şi prea de tot! Cu toate astea, nu au reuşit atât de mult … Pentru că există încă sânge în instalaţia românească! Sper să reuşim să mişcăm ceva cu on-line-ul, împotriva degeneraţilor care s-au învăţat să fure din benzina României!
            Vin alegeri … se demonstrează în curând că politicienii, au ţinut în mod conştient listele electorale în structura cu decedaţi votanţi. Se vor modifica …. Se va pierde controlul pe care l-a deţinut un grup, prin posibilitatea de a se folosi de votul morţilor, dacă Curtea Constituţională îşi va face treaba cu adevărat.
            Şi poate începe să fie o luminare reală! Oare chiar vine din partea lui Claudiu Săftoiu, marele ajutor pentru România? Voi vedea … şi sper să fie ceea ce cred şi sper.

Niciun comentariu: