vineri, 20 iulie 2012

Mai am un singur dor ... O fi bine, o fi rău?


De ce sunt supărat pe domnul Băsescu? Mai exact, pe omul Băsescu!
            A avut grijă de multe. A fost organizat. În scopul dizolvării flotei, şi a multor vagoane de la CFR. Şi îşi permite să se bată cu pumnul în piept, că nu are nici un dosar penal pe rol. Însă, are tupeu să spună asta liniştit. Dar nu uită că a dat la fier vechi multe vagoane. Iar mulţi români ştiu. De la asociaţii, care mâncau de pe urma fierului topit.
            …el singur şi-a pus fetiţa cea mică, în funcţii diverse, până când a arătat că poate fi parte a parlamentului european.
            …. diverse chestii bancare se realizează prin notarul din familia sa.
            Să accept totuşi că astea ar fi normale pentru un român care este pe cai?!
            Legea a fost scoasă în faţă, doar ca să se apere. Mai ales acum, când spune că el nu ţine la funcţie, şi că românii ştiu de ce-l înjură, dar cu toate astea vor decide clar că trebuie să fie preşedinte Băsescu în continuare … Însă o lege a fost trecută de amica sa Roberta, probabil la cererea expresă, printr-un vot putred. Şi acum apelează la puterea legii? Ce să-ţi spun! Merci, domnule că nu aduci minerii, şi vii să te lupţi cu armele pe care ţi le-a dat Constituţia! ... Că mai înainte, te ştergeai la fund cu legislativul ...
            Oare eu mă mai pot încrede în tabla de legi, care trebuia să fie scrisă cu foc, şi să îi ardă pe cei ce fură, mint şi fac rele mari şi mici? Halal prosteală!
            Mai scriu atât – Băsescule du-te şi caută să îţi îndrepţi toate câte le-ai făcut greşit, că de tine – omul – a depins o ţară întreagă. Şi nu eşti aşa de neînlocuit cum te crezi … Prostii, pot face şi eu dacă mă scapă românii în scaunul ăla. Dar eu am bun simţ. Nu pot greşi destinul unei ţări, doar de dragul de a-mi impune eu aerele (credeţi că eram mai cult sau mai corect dacă scriam flatulaţiile) în faţa unei ţări, care o duce din ce în ce mai prost. Şi asta pentru că personalul calificat şi specializat, cu nivel intelectual adevărat a cam decis că nu prea îi reprezinţi ... Şi au cam plecat ... Am văzut statistica la doctori, pe care mai deunăzi, îi dădeai de pereţi ...
            Mie ca român (prost, după părerea lui matale) ce sunt poate mi-ar trece supărarea, dacă aş vedea vapoarele la loc în porturile româneşti (chiar ruginite un pic sau mâncate de apa sărata a mărilor, şi reparate de români – sub pavilion românesc, prin operatori români), să văd că fierul ce s-a topit din vagoanele româneşti nu a plecat peste graniţe, şi a ajuns să fie sârme de gard la români …
            Şi mi-ar place să văd că te uiţi drept la ochiul românului, şi ai spune cinstit: am furat şi eu, am avut parte şi din vapoare, şi din vagoane … şi din banii care au intrat în România, şi au plecat la bănci străine.
            Aşa, în condiţiile astea chiar mi-aş pune pălăria jos, şi l-aş ierta pe omul Băsescu.
            Şi l-aş ierta de tot, dacă ar mai spune ce a mai făcut, inclusiv cum de a trimis militari români în teatrele de luptă, pe gratis, în condiţiile în care celelalte state au avut diverse avantaje.
             Restul, cu femeile, nu mă interesează. Deloc! Pentru că ţine de viaţa personală. Strict personală! Şi asta ţine de alegerea cuplurilor, sau a amantelor ... Păcat că nu şi-au legiferat statul amantei /amantului, pentru a ne apropia de realitatea înconjurătoare.
... dar cred că vorbesc singur!  

PS sunt sigur că vorbesc singur. ca mulţi alţii ... iar unii continuă să vorbească, sedaţi fiind !

Niciun comentariu: